فرشته ای بنام سید حسن

تحویل سال1392

1392/1/5 15:24
نویسنده : مامان
342 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلامی به قشنگی و خوشملی دنیای کودکانه ی بچه ها....

سال تحویل امسال خونه مامان بزرگ (مامان من)بودیم البته بدون باباییناراحت

صبح طبق روال ساعت 9از خواب بیدار شدیم من رفتم حموم و سید حسن رو حموم کردم بعد از اینکه ما از حموم اومدیم بیرون فاطیما دووییید تو حموم ساعت 10:15 همه تمیز بودیم

بعد اب توی تنگ رو عوض کردم به گلهای باغ اب دادم و زنگ زدم اژانس بیاد ما رو ببره دددددددددرررررر

اخه با این وضعیت رانندگی خیلی سخته و بطور واضح غیر ممکنه

وقتی رسیدیم خونه مادربزرگه(اخه فاطیما و اقای پدر به مامان بزرگ میگیم مادربزرگه) همین که رسیدیم سید حسن شروع کرد به جیغ و داد کردن و کلی اذیتمون کرد اخه ادم از این میسوزه که تو باغ و حتی توی تاکسی کلی میخندیدی منم شده بودم این شکلیتعجب

بعد هم که برا خاله فائزه(نزدیک ترین دوست فاطیما)مهمون ااومده بود داداشش و زنداداشش و پسر عموی باباش و بالاخره ما هم رفتیم تبریز گردی و کلی هم خوش گذشت

اینم چند تا عکی از محل های دیدنی تبریز

ابشاری نرسیده به اسیاب خرابه

 

همون عکس قبلی

 

اسیاب خرابه

 

همون دو عکس بالا

 

کلیسا سنت استپانوس

 

موزه قاجار

 

قائم مقام فراهانی(به قول سید حسن اگا)

 

نقشه تبریز در قدیم

 

موزه مشروطه(یه در که بسته بود و تاریخی )یه عکس فوق العاده هنری

 

نیکی دختر پسر عموی بابای فائزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الناز مامان بنیا
24 فروردین 92 16:16
همیشه عیدتون به شادی سر خوشی عزیزم امیدوارم شاد شاد باشیددددد دوست داشیتید تبادل لینک کنیم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 اردیبهشت 92 11:25
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم



مرسی عزیزممممممممممممممممممممم